torsdag 26 april 2012

Torsdagsstickning

Usch vad jag är trött! Jag tycker inte att det verkar bli bättre fastän jag vilar mig massor. Sover fortfarande dåligt och min stegring håller stadigt i sig. 2 månader har jag haft stegring nu, detta är inte normalt även om det inte tycks vara något fel på mig. Väntar på att få en tid till en läkare och håller tummarna för att de hittar felet och att det inte är något allvarligt. 

Idag har jag virkat lite och nu sitter jag och stickar. Sockor från Novitas första tidning detta år. Jag har ändrat lite på mönstret eftersom jag inte stickar högskaftade sockor. De är lagom avancerade när man är så trött som jag är för tillfället.

Har hunnit en lite längre bit nu sedan jag fotade. Det är ett riktigt skojigt mönster att sticka efter. Jag använder 7 bröder grått, lilaaktigt och kyyhky (de sistnämnda fick jag i julklapp). Det känns roligt att äntligen ha hittat ett mönster jag ville använda garnen till.


2 kommentarer:

  1. Så fin din stickning ser ut. Härliga färger!
    Hoppas du blir kry snart och får svar på vad det kan vara!

    SvaraRadera