måndag 2 januari 2012

Gott Nytt År

Jag önskar alla mina nära och kära och vänner och bekanta en bra start på det nya året och hoppas att det kommer att vara ett riktigt fint år.

Jag, min sambo och våra vänner firade nyåret tillsammans och det var ett riktigt trevligt nyår. Jag hade gjort en smörgåstårta dagen till ära och den uppskattades mycket!

Det nya året för mig kommer att gå i studiernas tecken, har jag tänkt i alla fall. Det är självdisciplin som gäller så att studierna blir klara fort! (Det lär ändå ta till nästa år antar jag) Men jag har också bestämt att jag ska unna mig sådant som gör mig lugn mellan varven. Så det kommer att bli en hel del stickande, virkande och pusslande.

Nu ska jag skriva på teorikapitlet i min Gradu... Det känns riktigt spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar